Liebster Award

Mogłam się spodziewać tego, że zostanę nominowana przez moją Annę, więc nie będę w tej kwestii udawać sztucznie zaskoczonej. Ale dziękuję Ci Anno. ♥ 
Tak jak i ona mogę mieć prawdopodobnie problem z wybraniem jedenastu blogów, bo no cóż. Sama niewiele czytam. 

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daje możliwości ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A teraz czas na pytania ode mnie. Jako, że mój blog jest między innymi o tematyce filmowej, zmierzycie się z pytaniami o takiej tematyce.

1. Gdybyś była mężczyzną, jaką aktorkę chciałabyś znaleźć w swoim łóżku i dlaczego?
2. Jaki jest Twój ulubiony serial i co byś mogła mi o nim powiedzieć, jak mnie nim zainteresować, jak przekonać bym go obejrzała?
3. Jacy są Twoi ulubieni aktorzy (pierwsza trójka) i dlaczego?
4. Jaki jest najgorszy film jaki przyszło Ci kiedykolwiek oglądać?
5. Czy kiedykolwiek zainspirował Cię jakiś film? Czym i jaki był tego skutek?
6. Czy masz jakąś ulubioną postać z filmu/serialu z którą się utożsamiasz? Dlaczego?
7. Co sprawia, że mogłabyś oglądać jakiś film po dziesięć tysięcy razy i wciąż byłoby Ci go mało?
8. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki?
9. Czy znasz kogoś kogo spokojnie mogłabyś posłać na plan filmowy, dać rolę i umieścić przed kamerą?
10. Wolisz filmy, które zmuszają do myślenia czy te kompletnie ogłupiające?
11. Masz jakąś ulubioną serię filmową? Jeśli tak, to co to jest?


I dla mnie od Ann.
1. Wolisz pisać przy muzyce, czy w ciszy?
Zdecydowanie wolę pisać w ciszy. Muzykę włączam wtedy, kiedy niestety o ciszę jest zbyt trudno.
2. Dlaczego piszesz?
Dlatego, że pozwala mi się to uwolnić od problemów w rzeczywistości. I sprawia mi to wiele przyjemności.
3. Uważasz siebie za Alien? Dlaczego tak/nie?
Uważam, chociaż innym może się wydawać, że nie powinnam tak się nazywać, ze względu, że zbyt często się z nich nabijam. Tak samo jak z siebie. Jestem z nimi od samego początku i nie ważne co odwalają, będę zawsze, nawet jeśli coś nie do końca mi się podoba, wyrażę swoje zdanie, ale i tak ich nie zostawię.
4. Jak zaczęłaś swoją przygodę z pisaniem?
Proste, w trzeciej klasie podstawówki, albo w drugiej, kazano nam przez wakacje napisać krótka książkę. Wiadomo, dzieciaki, wiec wymagane było zapisanie szesnasto-kartkowego zeszytu. Od tamtej pory cały czas właściwie piszę, nawet jeśli nie publikuję, czy robię oficjalną przerwę, to zawsze jest ze mną...
5. Jaka tematyka książki najbardziej cię interesuje?
Właściwie to trudno jest mi powiedzieć. Erotyka, komedia, romans. Takie chyba typowo babskie, chociaż skłamałabym jeśli powiedziałabym, że nie wielbię fantastyki. A ostatnio idę również w kryminał...
6. Jak bardzo twoi bohaterowie cię przypominają?
Chyba u każdego zdarzają się postacie, które niosą coś ze swojego stwórcy. Nie umiem powiedzieć dokładnie jak bardzo. Zdarza mi się, że daję z siebie komuś znacznie więcej niż powinnam.
7. Sugerujesz się podpowiedziami czytelników w kwestii fabuły twojej historii?
Z reguły nie, chyba, że faktycznie wprowadzam taki wątek, do którego kompletnie nie mam pomysłu i jakimś pokrętnym sposobem mój czytelnik jest w stanie mi pomóc w tej kwestii.
8. Czy jesteś zadowolona z tego, co tworzysz, czy sądzisz, że mogłabyś coś zrobić lepiej? Dlaczego?
Jeśli chodzi o tą historię, jestem z niej zadowolona w stu procentach. To chyba najlepsza rzecz, jaką do tej pory napisałam.
9. Masz jakieś hobby poza pisaniem? Jeśli tak - dlaczego tak to cię kręci?
Mogłabym pod moje hobby podpiąć w sumie rysowanie i projektowanie. To jest ze mną od zawsze, odkąd tylko nauczyłam się rysować, zawsze coś projektowałam i tworzyłam, chociażby dla lalek barbie. Po prostu to lubię.
10. Gdybyś mogła wybrać, wolałabyś być kompletnie zła czy kompletnie dobra? Dlaczego?
AHAHAHA. Nie wiem czy jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
Bycie kompletnie złą prawdopodobnie pozwoliłoby mi robić co tylko chcę i mieć wszystko na skinienie palca, ale za to bycie dobrą oznaczałoby przyjaciół, dobre duszki i tak dalej. Plus satysfakcję z tego, że mogłabym nieść pomoc innym, sama obrywając po dupie.
11. Co przeszkadza ci w czytaniu? Co sprawia, że odkładasz książkę/wyłączasz stronę bloga?
Matka. To chyba najlepszy powód. I wszystkie inne osoby, którym przypomina się o moim istnieniu, kiedy wyjątkowo nie chcę być ani znaleziona ani zauważona.

Nominuję:
Verloren Prinz.
Refractory Fanfiction.
Bezdech Uczuć.
Limit of loneliness.
Ps liebe dich.

I zapraszam na Episode 01.

2 komentarze:

  1. Niestety nie bawię się w Liebstera, ale dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurwa, najpierw Anka, teraz ty... xD

    OdpowiedzUsuń